It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 31 December 2008

Labuan wif Jasmine..

Hey peps..kamu caya if aku cakap aku ke Labuan lagi masa 29th Dec. Pacah jua tu! hehehe..p aku nda bemalam dsana..aku jalan saja kan dgnkan Jasmine buat something tapi apa nah..sayangnya kadai yg Jasmine hajati TUTUP. Gila..kamu caya if kami terpaksa jalan dari rumah kul 6pagi just to get da tiket kan ke Labuan..sampai sana baik jua ampit (cos masa 27th Dec, me n Mr Grumphy hampa nda ampit tiket walaupun kami sampai sana kul 6.45am!)..apa nah yang pacahnya masa d terminal, kami ada tiket kesana tapi nada tiket balik on da same day..p kami nda duli..kami ambil risiko harap2 dapat tiket balik..mun nda dapat confirm masuk dlm newspaper yg ada warga Brunei sanggup swimming atau berikat kai pelampung di blakang kapal balik dari Labuan..hahaha..ada2 saja..tapi like i said earlier kami nda bermalam! Kami dapat tiket balik kali ah..p atupun gagas..turun kapal tarus berlari mcm lipas kudung..kami dapat tiket dari Kapal Ming Hai..jaditah..nda jua hancur banar lah..atleast ane beraircond and dorg pasang CD siuk dlm perjalanan..kami liat 'Surviving Christmas'..c jasmine meliat hitam plang saja pasal ia tdur bah dlm perjalanan balik..me tdur sekajap2..yg penting kul 6pm, me n jasmine dah ada d Jerudong...buleh..hehehe..cane saja lah..krg mlm tane kan menyambu new year, ramai yg ckp dorg ke Labuan or Miri to celebrate new year dorg so i guess confirm ramai org di Pelabuhan tu and post kawalan imigresen Sg 7..kepada yg blum tiket ke Labuan, Good Luck deh atau maaf if kamu hampa memandangkan masaku buat post ane..jam menunjukkan kapal terakhir kan berlapas dari Brunei..me, Mr Grumphy, Jasmine , Tina n our entourage nada plang plan mlm ne..p kami ada invitation ke rumah Oh nenek..celebrate bday nini boy, nini girl and my lil sis, Zafirah..so yeah..Happy Birthday!!..hehehe..afta da function bru tah kami cabut..nda tau g kemana..ada me update tu..mun nada pa2 kan dibuat, factory membuat taie mata ready plang dah ne..gue selesma jua bah..hehehe :-)

Dapat liat lautan if ikut kapal Seri Anna..