It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 22 December 2008

Im back...

Heyllo pep...gue sudah pulang sekarang..gue sebanarnya pegi KK (Kota Kinabalu) since 19th Dec til 22nd...SIOK eh..siok brabis..Ok lah..apa yang siuk sana?mm..shopping..bedding..airportnya baru mcm KLIA...tapi ia kana pangil KKIA...pokoknya siuklah..im looking forward to another trip to KK akan datang InsyaAllah..nda plang tau g bila p kalau pakai kereta memang sanang lah ganya gue ne tak tahan mun pakai mentuka maklum pundi2 berpenyakitan..hahahaha..Kat sana, kami (me, mamacar, Khambeng, Bang Man) tinggal d Tang Dynasty Hotel..Hotelnya SO-SO lah...menyasal jua nda tinggal rah hotel yang di 1 Borneo...tapi ada jua baiknya psl sampat gue minta balikan handbag ? arah my dad yang sampai ke KK kai kereta on da 21st atu..22nd pagi, kami breakfast beramai before depart back to Brunei...yang ikut my dad is Kaka la, kaka yah and alai enas.. :) ..Ok lah..cane sajalah...My trip to KK overallnya OK except gue kehilangan suara masa hari ke-dua ksana...macamana buleh..antah ah..payah kan explain..ia ada kena mengena dgn activity mlm yg gue buat ngan c khambeng..hehehehe...apa kata org..mun Labuan kami mempoppin..di KK kami membedding..hahahaha..mun org karak KK tau tu sepatutnya...Thanks to Marcus psl telling me abt it..Thanks Man..if nada Marcus gerenti kami ke A.B saja..pokoknya we had fun jua sana tapi lagi siuk f ngan dorg my best girlfriends or beramai..apa g yg siuk selain membedding ah..mmm...bnyk plang p nda tau g cana kan start..Oh yeah, masane KK busy ngan org Brunei..and busy wif sales sana sini..murah brabis ah...p kata org KK lagi murah udah kan dkt raya...nanti tah mun ada budget and ada rakan mau g kesana kan bali brg before raya..hehehe..Btw, before gue mengakhiri kisah perjalanan gue, gue mau ucapkan ribuan Terima Kasih kepada Mr Grumphy psl sanggup bangun awal utk antar gue d Airport pada 19th Dec..Terima Kasih kepada Mamacar psl belanja gue tiket ke KK and of course blanja kami makan :p ..nasib baik mun inda shopping pasar saja..nada 1 Borneo ...Terima Kasih kepada SCB psl kalau nada credit card kamu kepisan gue nda dpt shopping :p ..Terima Kasih kepada bapa psl belikan handbag ? ,Terima Kasih kepada mama and nini kerana memberikan gue pocket money utk shopping...apa g ah..terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung untuk menjayakan dan membahagiakan gue dlm trip kali ini.. :) mcm menerima anugerah saja wah aku ne..hahahaha..but seriously THANK YOU..owh yeah, Terima Kasih kepada Tina psl dgnkan gue tarus ke Borneo Clinic balik dari KK semlm..ne membawa suara gue yang garau ane..hahahaha..