It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 30 December 2008

Just before the countdown...

Salam. Hey..llo pep! ..How r u guys? I hope u guys bagus2 aje...hehehe..Oklah..first of all, minta maaf if gue lama mengilang and inda membalas cbox..psl masatu kan balas tapi inda mau ah..kana buat error in page..so ane barutah ada masa kan update my blog. Oklah..seperti yg gue pernah ckp..gue mau post sumting before new year..buat masane me ada plang terfikir mcmana kan list down semua tu tapi me takut me ada lupa seseorang or sesuatu..so harap2 dimaafkan terlebih awal dulu..

OKlah..my apology list start with:-

Mamacar, My Parents and My Family:-
Becoz firstly aku akui yang aku ne bukan anak yang baik sangat. Aku manusia. Aku pernah buat kesilapan. Kesilapan atu mungkin telah mengaibkan diri sendiri bahkan keluargaku. Jadi of course aku kan minta maaf arah dorg dulu. Aku pun minta maaf seandainya dorg terlalu mengharapkan sesuatu dari aku yang mungkin aku inda dapat kabulkan atau telah menghampakan. Specially arah mamacar, aku minta maaf sebab selalu membiarkan mama sorang dirumah atau pernah menyusahkan mama dari berbagai aspek..including membuatkan mama beruri and sentiasa memikirkan diriku..

My Grumphy:-
Becoz me kadang2 karas kepala and sentiasa membantah cakap..Minta maaf jua seandainya me secara sengaja atau inda sengaja menyakiti hati u.. Minta maaf seandainya me inda dapat mencapai tahap wanita yang u idami tapi InsyaAllah me kan usahakan untuk berubah atau sekurang-kurangnya memperbaiki.

My Bestfriend:-
Becoz ada masanya aku ne menyakiti hati atau aku tersalah cakap..atau tindakanku pernah menyusahkan kamu..

202:-
Becoz ada masanya aku masuk campur dalam hal peribadimu dengan tunangmu..atau mungkin membagi nasihat yang inda baik arahmu. Aku tabik dengan sifat penyabar u yang inda ada arah diriku.. aku jua ingin minta maaf sekaligus arah tunangmu..im happy that u guys nda g lama kan kahwin.Im looking forward kan liat kamu naik pelamin.. :-) ..btw, minta maaf if me ada menyinggung perasaan u sepanjang persahabatan kita..im sure ada :-S..

306:-
Becoz aku ane selalu ikut campur jua psl dirimu..kadang2 ada cakap di belakangmu..aku tahu aku jahat buat catu..tapi sudah ku pikirkan masane, mungkin aku cemburu dengan hidupmu yang sentiasa ceria and kana sayangi..i wish i can be u..aku sure aku pernah menyakiti hatimu..aku dulu nda tau kenapa aku tiba2 kurang menyukai u tapi sudahku pikirkan, disaat aku kehilangan orang yang pernah ku sayang..u r da person yang sentiasa mendampingi aku wah..dgnkan aku lepak d Taurean..bagi aku semangat walaupun selalu ucap aku cupak pasal rambutku..aku sebenarnya inda sakit hati wah tapi antah ah..im sorry..im really sorry..ane pun masane walaupun aku tau kitane nda sama mcm dulu u masih mampu cakap lambut sama me..

553:-
Becoz aku jahat pasal aku cakap tanpa berpikir. aku minta maaf for what happen masa dlm kelas kemahiran berbahasa. Aku tau yang aku inda patut cakap macamatu..aku inda bermaksud kan menyakiti hati u..aku tau atu semua sudah berlalu tapi aku macam antah ah inda dapat terima hakikat aku buat macamatu. Sejak kejadian atu aku macam malu kan dakat sama kamu. Aku banggang..aku takut aku sakiti kamu atau kamu inda maafkan aku and menyakiti hatiku yatah aku menjauhi kamu..rupa2nya tindakan atu menyebabkan kamu rasa tersinggung..btw, kalau aku cakap 'Kamu' means the whole entourage..and aku minta maaf sangat2 kalau aku menyakiti u secara direct atau indirect.. u r a good friend and cool too.. :-) ..again, im sorry..

158:-
Becoz aku of course pernah menyakiti hati u..and im a bad advisor..aku kadang2 inda paham perasaan u walaupun sama2 leo..padahal tane selalu pasang bluetooth if tane nampak something yang aneh..owh..and kadang2 bila u perlu teman bicara tentang c turtle..me selalu banggang and inda tau apa kan dicakap..apa g ah..me kan minta maaf apa saja yang pernah me buat rah u yang buleh menyinggung u atau menyakiti hati...sama kadang2 me ane membari garam hati.. sorry..im really sorry..

407:-
Becoz me ne kadang2 membari sakit hati atau perbuatan me membuat u jijik rah me..me nada maksud kan capi2 apa and membuatkan u malu berkawan sama me..tapi banar u atu siuk kan dinyaya..ganya tahun ane tane nda brapa rapat..u pun busy ngan yur dance apa..me minta maaf nda dtg sokong u masa di UBD p me ada dtg masa yur performance d Mall..u guys r great..me nda sampat kan gtau semua atu..sorry..again, me minta maaf if me ada menyakiti hati u secara sengaja atau inda sengaja..

410:-
Becoz im not being there 4 u masa u perlukan me and masa u ada crisis sama yur gf..im sorry..me nda sengaja..i guess, masa u perlukan me atu me pun busy dengan masalah sendiri..me minta maaf ah..and Thank you psl masih mampu tagur me kadang2 dari msn and tanya how am i doing masa me ada issue facing myself d keliling kawan2 tane..im sorry dear..really..im sorry...

237:-
Becoz im not being professional masa dlm kelas Malay during our 2nd semester..i know u r just trying to give me a hard time masatu in order for me to face real thing. sudah me pikirkan..u atu sebenarnya baik wah..atleast me tau how to handle the same problem yg u bagi me masa real situation..and thank you psl maseh mampu cakap sama mcm biasa walaupun i know that u dont like me.

The whole 2007/2010 DEdu:-
Becoz aku ane kadang2 inda tau jaga perasaan orang..kadang2 aku nda sengaja menyakiti hati kamu..or maybe tindakan ku menyakiti atau menyusahkan kamu or mungkin peribunanku inda mengana tampat. Im sorry guys..im truly sorry..

122:-
Becoz aku inda dapat terima hakikat apa yang u pernah buat arah me and keep on membanci u..plus kadang2 aku ucap u belakang2..yang jelas me sakit hati sangat arah u..tapi sekarang ane aku paham kenapa semua ne berlaku..ia nda semestinya kerana u tapi ulah me sendiri wah..

1585:-
Becoz aku membuat tindakan drastic yang menyusahkan u. Im sorry me nda dpt tunggu. nada maksud me kan menyakiti u atau membiarkan u. U r a great guy and im sure that tindakan me ane utk kebaikan bersama. Im so sorry..im sorry f me ada menyakiti u secara sengaja atau nda sengaja..

304:-
Becoz me nda mampu kan buat yang terbaik g rah u. Me ada haluan sendiri masane n u pun memang dah ada haluan sendiri. me minta maaf sebab u did get over me yet n sakit hati bila me sama ia. Im sorry. he is a great guy and me cuma harap u tau how happy i am wif ia..me tau bila me ckp cane, me menyakiti hati u lagi..me minta maaf berabis...

730 A.K.A Dek:-
Becoz me membuat u rasa u inda penting dalam hidup me. Actually i really like our friendship. Walaupun u jauh di negara mata sepet u masih ingatkan me..Im sorry kadang2 me nda bagi attention to u or ada masanya me payah kan melayan kehendak u masa u balik BWN..My life change dear..not just my hair and my style but macam2 berubah..Im sorry dear..Im sorry if me pernah buat u tersinggung secara sengaja atau inda sengaja..im sorry if kadang2 me buat tindakan yg buleh menyakiti hati. I do cares about u still...

189:-
Becoz me kadang2 lambat and inda respon langsung masa u msg or u call..me cuma nda mau membagi u harapan yg nada. Im sorry..i just hope we still can be friend.

Kepada semua yang indaku sabut disini:-
Becoz, inda menyabut kamu individually. Im sorry if me ada buat salah samaada secara direct or indirectly. Kadang2 me nda sadar yang me menyakiti hati kamu. Im sorry.I will try to change. If me diam2 sekeliling kamu, bukan me nda mau berkawan tapi kadang2 lebih baik me diam supaya me nda menyakiti hati kamu. Im sorry all..

*InsyaAllah post ane me update g incase me ada terkanang g sapa2 me kan minta maaf.

Ikhlas,
S