It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 29 January 2009

Tired!@$%^!@

Salam. Hey u! Lama dah gue ngak update blog ne. Maaf deh..Gue sekarang sibuk. sibuk bangat! Banyak sangat kerja gue yang dikasi oleh pendidik gue. Penat deh..barusan aja gue cuba siapin kerja yang gue sendiri ngak ngerti..gue buat aja dulu..esok mahu minta penjelasan lagi sama bapak guru. Waduh! Penatnya..ya ampun! hehehe..apakan..indon tia me ah..hahaha..nadalah..saja~ saya bosan. Well..Alhamdulillah..saya semakin sihat sedikit masane..kadang2 ada jua sakit atu balik lagi tapi sekurang-kurangnya masane me buleh bertahan sikit..Terima Kasih Mama psl carikan ubat and Terima Kasih Bev for the air zam2..adalah membantu sikit..nyaman jua rasanya..Btw, esuk me kan attend Gala Nyte yang sudah me and Jasmine nanti2 kan since last year..but me nda jua buleh iski sangat..nda dpt nari :S psl..me ada nazar..so me quiet aja..ke sana cuma kan ilangkan stress and saja2 dress up..InsyaAllah, Mr Grumphy pun join kami..Well, selain atu..me akan melakukan my English Individual Presentation monday ne..Mudahan saja me dapat buat dengan baik..lapasatu me ada POT group presentation sama my Via and Fifah..kami kana bagi topic "Adding Fractions with same denominators" .. sekali lagi mudahan saja kami buleh buat dengan baik..hehehe..well, selain busy wif presentation..we all busy wif assignments yang inda beranti kana bagi..mengikut perkiraan..i still got 12 presentation and assignment to do..Banyak hantap..mostly due before semester break..nda apalah kawan2 UBD ah..payah2 tane dulu..InsyaAllah sanang kemudian.. Amin..