It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 19 January 2009

Errrmmm..i duno y

Salam and hi! How r u people? Im so tired..and exhausted bangat2 meliat my assignment list..tapi thats not the reason y im writing here..lamah me..i duno napa lately sakit parut me menjadi2..lamah rasa me..firstly, 2-3 hari ane payah me kan buang air besar..sakit ah...nda tau napa..maybe constipation..well..atu plang dlm fikiran me so dat i will stay positive..tapi me ne kan tanya rah siapa2 yg tau psl sakit me..me selalu sakit parut and ryte now me punya celah in between ibu jari and jari telunjuk me sebelah kiri tiba2 sakit..i duno if its related psl if me gusuk tamapt atu..terasa jua me ke parut...cos tampat atu sakit, kemarin my urat terkuar rasanya..padas ah..mcm kan inject..then kemarin pagi ijau berabis then mlmnya berubah jadi warna purple..im 100% sure yg me inda terhantuk atau terhempas barang rah kawasan atu..lamah rasa me..masane me terpaksa pakai minyak kapak pagi2 supaya parut me rasa nyaman so to my classmate..sorry ah if kamu tercium bau atu..cos me terpaksa pakai..lamah dah me..i hope its nothing serious lah..masane me menahan rasa saja..mamacar kan suruh bawa ke spital tapi me ckp me nda mau psl bnyk assignment yg perlu me siapkan..plus me nda mau ketinggalan pelajaran..so me hanya mampu berurut secara traditional saja to ease the pain..i really hope ada yg respond rah me if anyone daripada kamu tau apa sakit me ne..yg jelas me makin kurus dah ne..Btw, if kamu kan respond pls email me saja rah erety@hotmail.com..or rah my cbox..Thanx..