It's MY LiFe!!!

This is a personal blog..it is mostly written from my daily life and based fully from experiences..i understand that everyone have their own perspective abt everything and this is totally mine....

~Me To You~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 23 October 2009

Im back AND....

Salam peeps! batah wah dah nda ku update blog ane..busy saja ku..mun ada masa kan ku update plang rasanya p honestly, kan masuk balik blog ane pun aku batah wah..mana jua..lupaku password ku..heheheheh..sorry deh..anyway, i just wana inform u people dat im gona deactivate this blog soon since aku banar2 nada masa kan luahan perasaan dsini..rasanya cukuplah aku kongsi pengalaman hidupku dgn org2 yg kelurusan ada dlm hidupku..before atu aku kan gtau jua yg mcm2 berlaku sejak aku meninggalkan blog ane..buruk, baik semua ada...suka duka memang asam garam kehidupan..yg pasti aku nda g lama kan mengakhiri zaman uni ku..Ya Allah, permudahkanlah perjalananku dan tunjukkan lah aku ke jalan yg Kau redhai..Ok lah..bye people..i duno bila g aku kan activatekan blog ane or aku bakal kan mendeletenya tarus.. Salam..Take care..